Våra Whitepapers
Värdet av det personliga mötet, goda förberedelser och underlag
Oscar Dahlquist, regionchef på Nicks, betonar vikten av personliga möten och goda förberedelser för att bygga långsiktiga samarbeten inom dagligvaruhandeln.
Tempot är högt för säljkårer inom dagligvaruhandeln. Alla värnar om sin tid och mötena är korta. Därför det gäller att vara väl förberedd, konkret och tidseffektiv. Samtidigt kommer det personliga mötet fortsatt att vara nyckeln till att bygga förtroende och bra relationer, och därigenom få mer av kundens tid och möjligheter att skapa bra långsiktiga samarbeten.v
”*” anger obligatoriska fält
Handlarens recept på bra säljbesök och goda leverantörssamarbeten
Att känna butiken och förstå kunderna, tillsammans med planerade väl förberedda säljbesök, skapar förtroende och är grunden för en bra relation – och därmed en långsiktigt god affär. Enligt Fredrik Rister, handlare ICA Maxi Lindhagen, bygger det på ett samspel med ett givande och tagande, som skapar kvalitet för bägge parter.
”*” anger obligatoriska fält
Några av våra nöjda kunder
Genero Sales CRM-system hjälper tusentals fältsäljare inom DVH och FMCG i 14 länder.
Så säger våra kunder
Planera din vecka med vårt mobila CRM-system, se din kalender och hantera dina dagliga aktiviteter
Den stora fördelen med Genero Sales mobila CRM system som vi ser det är att allt finns samlat på ett ställe när säljarna ska rapportera in sina besök med order, distribution, bilder och marknadsfrågor ...
Samarbetet med Genero funkar mycket bra! Alltid snabba svar ifrån Customer Succes Team och kontinuerliga uppföljningar med bra information.
Genero Sales har underlättat mycket för vår säljorganisation, i det dagliga arbetet med planering, styrning och uppföljning.
Genero Sales är enkelt att använda både som administratör och som säljare ute på fältet.
Logisk i sin uppbyggnad.
Patrik Andersson
Regional Sales Manager
Löfbergs
Planera din vecka med vårt mobila CRM-system, se din kalender och hantera dina dagliga aktiviteter
Samarbetet med Genero Solutions har varit ovärderligt i processen att starta en egen säljkår. Teamet på KAM och Customer Success har varit med hela vägen och stöttat, testat, rådgivit, utmanat...
både mig och säljarna. Teamets kunskap och servicenivå är outstanding.
Generos säljstödssystem är dessutom mycket användarvänligt för både säljare och backoffice, vilket hjälper oss alla att bli mer affärsorienterade och att växa som bolag.
Therese Axberg
Sr Commercial Manager
Nicks