Genero har svart bälte i administration och vi gör det gärna åt dig!
Med vår tjänst Backoffice Support kan vi avlasta er Genero-administration så ni kan fokusera på annat istället.
Flera av våra kunder använder tjänsten idag. En av dessa är Patrik Setzman, försäljningschef på Scan som säger så här:
”Vi känner en stor trygghet i att det vi behöver hantera i backoffice fungerar på ett mycket bra sätt! Med kompetenta medarbetare hos Genero vet vi att det alltid är en effektiv hantering och blir väl genomfört.
Vårt samarbete fungerar utmärkt, vi har en del löpande kontakt och det sker alltid på ett mycket proffsigt och bra sätt. Vi får den service vi behöver och bestämt på den tid vi gjort upp.
När det gäller ad-hoc-insatser så är det alltid en snabb återkoppling och en mycket bra hantering från Genero, jag menar att det inte finns mycket övrigt att önska utan det fungerar perfekt!
Sedan uppskattar vi att supporten alltid är tillgänglig och återkommer snabbt vid de tillfällen vi har akuta frågor.”
Vill du veta mer om tjänsten och hur den skulle kunna hjälpa er i det dagliga arbetet? Klicka här!